top of page

TÅSEN CAFE-BAR NORGES BESTE RESTAURANT hvertfall rundt Ullevål.


Tåsen er en fantastisk restaurant ikke bare er det ekstremt god mat, men det er også ganske billig. Menneskene som jobber her er veldig hyggelig og er kanskje de mest hyggelige restaurant menneskene jeg har møtt.

Når du ankommer inngangen og går mot disken møter du en smilene mann som spør hva du ønsker som oftest svarer jeg medium pizza med biff og bacon, men som den klasse restauranten Tåsen er har de selvfølgelig masse annen god mat å tilby. Som for eksempel har de forskjellige hamburgere i ulike størrelser, den største er hele 666 gram og smaker helt fantastisk.

Servicen på Tåsen er veldig bra. Jeg pleier som oftest å være der under fotball kamper som de viser på tre ulike Tver. Under noen kamper pleier det å være veldig mange der, men de som jobber der holder fortsatt styr på hvem som har bestilt hva og det er alltid veldig rent.

Min favoritt på Tåsen er som tidligere nevnt Pizza med biff og bacon. Dette er en helt fantastisk pizza, det eneste som er negativt med denne pizzaen er at den ikke er på menyen så det er variert pris for vær gang. Jeg har betalt i mellom 119 og 133 norske kroner.

Hvem er vi?
Anbefalt lesestoff 
Andre kategorier
Ingen tagger enda.
Følg oss
  • Facebook Basic Black
  • Twitter Basic Black
  • Black Google+ Icon
bottom of page